Menu
Καλάθι

MF Blog RSS Feed

14 Jan Κρεβάτια Μασάζ: Τι πρέπει να λάβετε υπόψιν για την επιλογή τους
mateo 0 92
Ένας καλός μασέρ ή ένας φυσικοθεραπευτής που ξέρει καλά τη δουλειά του, γνωρίζουν εξίσου, ότι για να επιτευχθεί σωστά μια θεραπεία, ακόμα και το πιο απλό και χαλαρωτικό μασάζ, σημαντικό ρόλο παίζει το κρεβάτι μασάζ. Και αυτό διότι ένα κακών προδιαγρα..
12 Jan Πόσες θερμίδες χάνουμε χάρη στο ελλειπτικό μηχάνημα
mateo 0 204
Αν είστε θαυμαστής του ελλειπτικού μηχανήματος, σας έχουμε πολλούς και σημαντικούς λόγους να συνεχίσετε την θαυμάσια άσκηση που κάνετε με ένα μηχάνημα όπως είναι το ελλειπτικό. Το βασικότερο ερώτημα που πάντοτε απασχολεί κάποιον που έχει στο μυαλό το..
07 Jan Διάδρομος τρεξίματος στο σπίτι: Ο σύγχρονος τρόπος γυμναστικής
mateo 0 307
Η γυμναστική στο σπίτι αποτελεί πλέον μία από τις καλύτερες εναλλακτικές καθώς είναι ο τέλειος τρόπος για να βελτιώσει κανείς την υγεία του και να παραμείνει σε άρτια φυσική κατάσταση.Ο σύγχρονος τρόπος ζωής έχει στρέψει το ενδιαφέρον των ανθρώπων στ..
02 Aug Προβιοτικά μια θεραπεία από το μέλλον
mateo 0 2219
Το σώμα μας είναι σπίτι για καλά και κακά βακτήρια . Τα βακτήρια βρίσκονται παντού, από το στόμα μέχρι το έντερο και από τα γεννητικά όργανα μέχρι το δέρμα. Σε έναν υγιή οργανισμό, τα καλά βακτήρια υπερτερούν σε αριθμό από τα κακά . Δυστυχώς όμως ..
02 Aug Διατροφή για καλή Υγεία
admin 0 2614
Όταν αναφέρουμε τη λέξη διατροφή ο νους μας πάει κατευθείαν σε μια διατροφή που υπόσχεται απώλεια κιλών.Όταν αποφασίζουμε να επιλέξουμε έναν διαιτολόγο προσπαθούμε να βρούμε ένα “καλό διαιτολόγο”, έχοντας ως κριτήριο με ποιον έγινε η μεγαλύτερη απώ..
02 Aug βίο-καταλύτες του σώματος
mateo 0 4505
Ονομάζονται μικροθρεπτικά συστατικά, γιατί οι βιταμίνες, τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία μπορεί να χρειάζονται σε «μικρές» ποσότητες, Πως οι βιταμίνες, τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία είναι οι βίο-καταλύτες του σώματος; ..
26 Jul Διατροφή & υγεία: Ποιο είναι το «συστατικό της μακροζωίας»
admin 0 3188
Από όλες τις διατροφικές παραμέτρους που αξιολόγησαν οι ερευνητές –πρόσληψη υδατανθράκων, πρόσληψη φυτικών ινών, γλυκαιμικός δείκτης, γλυκαιμικό φορτίο και πρόσληψη ζάχαρης–, μία ξεχώρισε για την καθοριστική συμβολή της στην καλή υγεία σε βάθος χρ..
Εμφάνιση 1 έως 7 από 7 (1 Σελ.)