Καλά άκουσες, μην τρομάζεις. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να εντάξεις το τρέξιμο στην καθημερινότητά σου, όσο ξένη κι αν μπορεί να σου φαίνεται σαν συνήθεια. Αντίθετα, όταν κάνεις το πρώτο μεγάλο βήμα και το κάνεις τρόπο ζωής, θα αναρωτιέσαι γιατί τόσο καιρό δεν το έκανες.

Γιατί όμως τόση επιμονή; Διότι το τρέξιμο, είναι ο βασιλιάς της αερόβιας γυμναστικής, η οποία είναι απαραίτητη για την σωστή λειτουργία της καρδιάς ενώ έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να μειώσει το άγχος. Άλλωστε, οι άνθρωποι είναι φτιαγμένοι για να τρέχουν. Ας δούμε λοιπόν μερικά από τα προνόμια που μπορεί να αποκτήσει ο οργανισμός όταν τρέχουμε.

1.      Ακόμα και 30 λεπτά τρεξίματος μπορούν να μειώσουν τα συμπτώματα της κατάθλιψης και να φτιάξει την διάθεση κάποιου: Ξοδεύοντας μόνο λίγα λεπτά από την ημέρα σας, τρέχοντας ακόμα και σε έναν διάδρομο γυμναστικής στο σπίτι, μπορείτε να εξασφαλίσετε ότι η διάθεσή σας θα ανέβει και θα αισθάνεστε καλύτερα. Μάλιστα όταν αυτό γίνει τρόπος ζωής, σε περιπτώσεις καταθλιπτικής διαταραχής μπορεί να μειώσει τα αρνητικά συναισθήματα.

2.      Το τρέξιμο βοηθάει τους νέους ανθρώπους να κοιμούνται καλύτερα: Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη σε ανθρώπους με μέση ηλικία τα 18 τους χρόνια, ανατέθηκε στους μισούς να προσθέσουν το τρέξιμο στην καθημερινή τους ρουτίνα, και στους υπόλοιπους να μην το εκτελούν. Τα αποτελέσματα λοιπόν έδειξαν ότι η ομάδα των εφήβων που έτρεχαν, είχαν καλύτερο ύπνο, καλύτερη ψυχολογία και επικεντρώνονταν περισσότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας τους.

3.      Το τρέξιμο βελτιώνει σημαντικά την καρδιαγγειακή υγεία: Γνωρίζουμε ότι η αερόβια δραστηριότητα είναι καλή για την καρδιά, οπότε σίγουρα δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το τρέξιμο μπορεί να βελτιώσει την καρδιαγγειακή φυσική κατάσταση. Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of the American College of Cardiology, τρέχοντας ακόμη και 5 λεπτά την ημέρα θα μπορούσε να προσθέσει χρόνια στη ζωή σου!

Όλα τα παραπάνω μόνο σε ένα πράγμα μπορεί να οδηγήσουν, στο να αγαπήσεις το τρέξιμο! Μην το σκέφτεσαι άλλο, σήκω από τον καναπέ σου και με αργή και σταθερή προσπάθεια θα το λατρέψεις, και θα δεις όλα του τα οφέλη στον οργανισμό σου.